Tuesday, September 20, 2005

小魚兒+大舊

今朝一早起身就見到個魚缸有兩條小魚夾住左, 又生左啦~~ 因為趕住番工既關係我只有救左夾住左果兩條脫離險境, 但係無分開魚仔同大魚, 直到放工番屋企, 花左成兩個鐘去救佢地, 總共救左二十三條, 都仲有兩條係個大缸度未救到, 而家總數係有五十六條魚呀!

坐對面既大舊同事今因繼續問我點解個系統有問題, 尋日都已經話左比佢聽係啲data, 今日一番到去佢又嘈, 唉... 咁大個腦都唔知放左啲咩, 自己放啲bug入去問我點解有bug, 都唔知點解釋佢先會知係佢自己錯, 跟住我終於忍唔住出手, 不出十五分鐘己經搵到個解決方法, 但係都要解釋三十分鐘佢先知係佢既data有問題而唔係我啲code既問題, 有時做programmer唔係拎住支鎚係咁dup就得既~ 要分析同思考架!

No comments: