Thursday, September 15, 2005

魚講

養左魚年半, 屋企個魚缸啲魚成日都死, 有時見到佢地病都唔知可以點醫佢, 都幾氣餒. 直到最近先有d起色, 條guppy大約三個月前大左肚, 我一路都唔知, 直到有一日放工番屋企見到有d塵咁大既魚仔游黎游去先知有喜, 即刻出手去救起佢地(佢地會比個阿媽同其他魚食架!), 有成八條咁多呀! 都不知幾興奮, 之後係網上搵資料睇下點樣湊大佢地, 點知發現呢種魚受精後會個個月生仔, 要生四五次咁多先會完!! 於是上個月我又見到有新既魚仔, 呢次救番成廿條咁多! 真係足蟲~ 而家個缸有成三十條魚, 條媽媽個肚又一日一日咁大, 睇黎佢過幾日又會生多次, 可能過多兩個月我會有成百條魚... 都唔知點養好! 唯有見步行步啦. 今次我為大家介紹下我個魚缸內既其中幾位成員, 從左起係一群魚, 當中有啲兩個月大既小朋友, 中間係蝦先生, 而右邊既係不斷大肚既媽媽:

1 comment:

Anonymous said...

DD:

見到你個綱頁,仲見到你做左一群魚的婆婆,都好為你高興,而不覺有D好笑,就係想別一樣野就係,媽咪做左你群魚仔的"太婆"囉,講笑,不過見到你個魚缸,都有D想起以前屋企的兩隻龜老,喂..姐姐仔,你就來返香港啦..心情如何呢?返到屋企就唔好再比阿爸笑你D中文似蟲啦,努力去寫返好同打多D啦....^)^