Wednesday, October 05, 2005

等了又等

這不是關於陳潔儀的歌, 而是關於一個我一生人中遇到最無能, 最無效率, 最無得救的部門--丹麥的入境處. 前兩年都已領教過其工作效率, 例如要用半年等出一個工作證(已獲聘), 每次致電都要輪候至少十五分鐘, 每天的辦公時間只有三小時等等. 但今次是絶對的無能. 話說我四月時已申請延長工作證, 六月接到書面通知申請已獲得批准, 並會於一個月內寄上我的住戶證. 但到七月中我還未有收到, 於是致電到辦公室詢問, 那接聽的女士說他們的發咭出了問題, 造咭的工司未能造咭, 要我耐心等候, 到八月廿多日我再致電查詢情況, 今次另一女士說電腦顯示他們並沒有替我訂咭, 程序出錯了, 會替我重新訂一張, 好了, 到昨天十月四日, 我再致電一次, 但我所聽到的跟前一次一模一樣: "出錯了, 沒有訂咭", 我說: "一個半月前我致電時已說出錯, 說會再訂一張, 我過兩個星期便要出國, 就因這原因我幾番致電, 而你們一錯再錯..." 女士截斷我的對話回應到: "我無話可說, 但咭無可能兩星期內出到, 你要帶護照到我們的辦公室領一個簽證", "(FXXX U)好吧!", 所以我只好明天提早三時放工到其辦公室走一趟(星期四多開兩小時給上班人仕).

一個那麼發達的國家, 服務水平如此的低劣, 我想是人民不大愛投訢的結果. 在這裡生活, 等已漸漸成了一個自然的習慣.

Saturday, October 01, 2005

Michaaaaaaael !!


剛看完Michael Bolton既演唱會回來, 急不及待的要寫低我既經歷, 做個好好的回憶.

演唱會原定八時開始, 我七時半出門口, 會場距離我家只有三分鐘步行路程, 所以我很早便入場. 由於阿b對MB無特別興趣, 所以我今次單拖. 入場後到售賣紀念品的檔攤看看, 見到有最新專輯, 有大字寫著: "Only available here"(只在此處發售), 職員說是因為歐洲未有發售, 所以在外買不到, 身上没有足夠現金, 檔子又不收咭, 心想香港應該有得買吧~ 所以回頭就走. 由於觀眾遲遲未坐定, 故演唱會遲了十五分鐘才開始. 心情無上次睇MC咁興奮, 可能是環境的問題吧 (亦可能因為上次是免費!).

坐在距離台第八行, 好近, 因為個會場唔係好大, 最多都係坐到幾百人, 得一面台, 所以就好似係前面咁, 香港的演唱會好難可以有咁近. 呢度既人唔會好似香港人咁撲晒出去握手, 所以除在第一行外, 正常都唔會掂到. 唱左好多首歌, 好多都未聽過, 識既有Georgia, Soul Provider, How am I Supposed to Live Without You 等等, 好正, 他的聲線唱現場真係無得頂, 唔知可以點形容, 不過一定唔會忘記. 除左MB之外, 仲有兩個結他手, 一個KEYBOARD, 兩個鼓手, 一個SAXPHONE同三個女舞蹈員, 全部都做得好好. 上半場大家都係坐定定睇, 不過當然有不斷拍掌同叫囂, 到了中場有一首歌只有音樂, 初時以為只是換衫, 點知佢忽然出現係後面, 企左喺櫈上唱"When a Man Loves a Woman", 全場立刻企晒起身睇, 我即刻就意識到佢會跟住走廊行上台, 嘩~~ 機會呀! 我坐離走廊第三個位, 今次無死啦! 行到我前面, 緊係即刻申手去握啦! 但係比隔離個女人搶左個機會, 佢離開我果行既一刻我就忍唔住大叫"MICHAEL~~", 佢即刻拎轉握我隻手, 仲向我單單眼!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 嘩, 電親呀! 雖然佢好老, 仲唔係靚仔, 不過係第一次同明星握手, 當然係好興奮啦!! 隻手要十日唔洗先得! 呢首歌之後大家都好興奮, 所以之後全場都係企係度跳住舞黎睇. 不過最美中不足係時間太短, 兩個鐘都唔夠, 好似大家興起後就散場咁. 有少少唔多夠喉, 不過握到手就當補番啦~ 佢用How am I Supposed to Live Without You完場, 大家同佢一齊唱, 氣紛好好, 最後大家都有些依依不捨, 有些觀眾離場後還哼著這首歌.

今次演唱會, 係一個好靚既回憶. :)